joi, 23 aprilie 2009

Chibzuinta.....




Stimate domnule intelectual...in "deformare"...!!!

Aceste cuvinte pe care le astern, (mai intai pe hartie...apoi aici unde le poate citi tot poporul) sunt oarecum pentru un foarte bun prieten; as putea spune fratele mai mic :)

Ce sa spun despre el? noi...?? Desi ne atatam toata ziua suntem cam nedespartiti. enough...!!! :D Si din cauza ca este fratele mai mic am vrut sa ma asigur ca am intentia sa-i dau sfaturi... Nu i au placut niciodata sfaturile si cred ca nici altora nu le plac. Probabil are impresia ca sfaturile ii ingradesc libertatea, ca il silesc sa faca ce il "sfatuiesc" ele. Eu nicidecum nu urmaresc asta, nu vreau sa se comporte cum gandesc altii (sau eu :)) pentru el.

Imi place sa invat din greselile altora si din ce imi ofera viata. Unde vroiam sa ajung este ca nici mie nu mi-au placut sfaturile dar dupa ce am dat de cateva ori cu capul de pragul de sus ca sa il vad pe cel de jos mi-am schimbat parerea si am inceput sa ascult si ce au altii de spus. Daca ar fi sa fac o comparatie cu mine cand eram de varsta lui (nu ca as fi cu mult mai mare) as zice ca e pe cale sa-si gaseasca drumul in viata insa in dezorientarea lui, bajbaie dar nu-si da seama ca de fapt e cu piciorul pe el...In curand il va gasi si se va simti atras de el... (poate o sa imi si asculte sfaturile fara sa umfle din buze si sa imi dea pass....!!!)

Nu sunt nicidecum un intelectual, nici tata nu a fost, in schimb a fost chibzuit si cred ca de la el am invatat multe... mai ales sa chibzuiesc in viata...

Oare fratele mai mic o sa chibzuiasca...?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu