luni, 23 februarie 2009

Mustele mor pe cap...!!!



Stiu ca, in principiu, aceasta serie de evenimente nu intereseaza pe nimeni, dar acelasi lucru s-a spus, poate, si despre versiunea incipient a romanului Twilight. Asa ca voi continua foarte discret sa scriu despre invazia inexplicabila de muste de la mine din camera…… Dupa ce le-am omorat in cele mai umane moduri cu putinta, dandu-le nevatamate afara in frig, lovindu-le usor cu paleta sau pur si simplu lasandu-le sa se innece intr-un pahar cu suc…..am decis trecerea la o interventie mai dura. Negasind un spray pentru muste, am achizitionat unul de gandaci, sperand ca vor suferi mai putin….Din pacate au trecut 20 de minute spre jumatate de ora de cand le am dat cu spray si nu se intampla nimic… Din cand in cand, mai vine cate una si-mi bazaie in par dar nu-mi dau seama daca o face din rautate sau din simpatie….!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu