duminică, 22 februarie 2009


O intamplare din viata unui roman evlavios...!!!


Este minunat sa mergi cu tramvaiul. N-ai nici o treaba, poti citi, poti privi in voie pe geam sau te poti distra in voie alaturi de reprezentantii poporului roman, vecin si prieten…Intr-una din zilele trecute eram in tramvaiul 8, stateam in picioare langa un barbat intre doua varste. In dreptul bisericii de la piata Balcescu, barbatul a luat pozitia regulamentara de facut cruci. Si a facut de cateva ori cruce cu pasiune si evlavie, starnindu-mi admiratia. Dupa ce si-a dus si ultima cruce la bun sfarsit, barbatul a tras o basina, nu atat zgomotoasa pe cat de intepatoare. I-am aruncat o privire calda, plina de intelegere. “Se mai intampla, nu trebuie sa puneti la suflet, basina trece credinta ramane…!!!” i-am spus cu voce tare….in gand….!!!

3 comentarii:

  1. =:))) tare
    tare si poza...mi-e dor de tramvaiul 19 din Bucuresti....doar in el mai vedeam asemenea imagini...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...ms...!!! nush in Bucuresti cum e dar aici am vazut multe ciudatenii....e drept ca imi convine....ma amuza...:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceau !au schimbat tramvaiele in Tm?Si eu am avut impresia ca tot in Buc e !

    RăspundețiȘtergere